close
if you have to leave, I wish that you would just leave
'cause your presence still lingers here

and it won't leave me alone.

this wound won't seem to heal,
this pain is just too real
there's just too much that time cannot erase.

我不能逃離你
不能
不能
不能

所以別再靠近我
否則我不知道該如何做自己

我們是從不同地方來的
也會往不同的地方去

基本上沒有人會作我的旅伴
我不會強求你
不會讓你難堪
不會告訴你

我一直在乎你
arrow
arrow
    全站熱搜

    企鵝嘎嘎 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()