close
日劇很厲害耶
可能從頭到尾只有兩首歌
確都能恰好到位
每次唱到句歌詞 "Do you feel the same?" (你的感覺跟我一樣嗎?)的地方
都是最讓人心動的地方QwQ

很舊的MV


歌名:Eternal Flame (永恆的火焰)
歌手:The Bangles (手鐲合唱團)

Close your eyes, give me your hand, darling閉上眼睛,把手給我,親愛的
Do you feel my heart beating? 你是否感覺到我的心跳?
Do you understand? 你瞭解嗎?
Do you feel the same? 你也感受到了嗎?
Am I only dreaming? 是否我只是在作夢?
Is this burning an eternal flame 現在燃燒的可是永恆的火焰?

I believe it's meant to be, darling 我相信這是真的,親愛的
I watch you when you are sleeping 當你沈睡時,我看著你
You belong with me 你屬於我
Do you feel the same? 你也感受到了嗎?
Am I only dreaming? 是否我只是在作夢?
Or is this burning an eternal flame 現在燃燒的可是永恆的火焰?

Say my name, sun shines through the rain 呼喚我的名字,陽光穿過雲雨
A whole life so lonely 人生如此孤寂
And then you come and ease the pain 然後你出現,撫慰我的傷痛
I don't want to lose this feeling 我不願失去這段感情

分段是我亂分的:P
arrow
arrow
    全站熱搜

    企鵝嘎嘎 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()